STROPI DE PLOAIE


/MELODIE FĂRĂ LUNĂ, FĂRĂ STELE/

Melodie fără stele, fără lună

Nu-s poet, și ca să fac o poezie,

Mi-este greu…,din fire nu-s prea inspirat.

Să scriu versuri, să compun o melodie,

Însă fata ce-o iubesc m-a tot rugat.

***

M-a rugat cînd ne-ntorceam aseară-acasă

Despre stele, sau de flori să nu-i vorbesc

Despre tei sau despre luna capricioasă

Nici un vers… să-i spun atît că o iubesc.

Refren

Pentru tine cînt această melodie,

Și am scris-o cum ai doreai,

Fără stele, fără lună argintie,

Fără flori ce înfloresc în luna mai.

***

Pentru tine cînt această melodie,

Ți-amintești cîndne-ntîlneam mereu ploua,

Era vară, dar părea toamnă tîrzie

Iar pe cer nu se vedea lucind vreo stea.

***

Cînd în parc ne-am așezat pe-o bancă udă

De pe cer s-a strecuratdeodaă-un nor,

Tot ploua, ploua mereu ce soartă crudă

Și-un cățel lătra la noi, lătra de zor…

/hau, hau/

Pentru tine cînt această melodie,

Versuri triste eu nu știu să împletesc,

Azi sunt stele, nu mai plouă,vîntu-adie,

Asta-i tot, eu vreau să ști că te iubesc!

***

Eu din dragoste nu fac filozofie,

Știu atît, atîta doar că te iubesc!

*Text și melodie Enrico Fanciotti, aflat la poziția 41 în caietele manuscris ale autorului și datat , iunie 1958.

 

 

,

 

 

 

 

3 comentarii la “STROPI DE PLOAIE

Lasă un comentariu